wojjsan

Alla inlägg under mars 2012

Av Wojjsan DeDu! - 30 mars 2012 20:58

Heyy!

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men jag hade värkligen inte tid!

Aja, jag kan väl börja med att visa det nya temat på MSP!


Easter Competition

Det var väl okej, men inte direkt det bästa... Men jag fattar inte det där med "Can You Find The 5 Easter Eggs?"

Och här kommer en look som jag inte har köpt!

 

•:TheEasterLook:•

Hehe, den var väl fiin??

Men ni kan väl kommentera om di har fattat det där med äggen och det!


Ps: I nästa inlägg kommer det med en video! Om ni undrar varför jag sa det så är det för att det blir den första... och det kan ju bli så att ni inte ser den, men ni kan ju hoppas!  

Av Wojjsan DeDu! - 28 mars 2012 14:46

Okej, här kommer det!!

DAAGENS MOVIESTAR!!!


Och här är dem nominerade:


      Ariminta                         Fjortizz_#1                        Smillerina   


Oooch, den som vinner äär:

   

Arimintaa!!


Okej, då vann för att du e bara bääst!! Och tack för alla autos!  


   

Av Wojjsan DeDu! - 26 mars 2012 16:27

Jag gör ju gratis headers (som ni kanske vet) Och jag tänker visa hur dem på ett ungefär hur dem ser ut:

E den fiin?? Det ända dåliga är att den är så smal!!

Aja, jag får väl komma på ett sätt..


   

Av Wojjsan DeDu! - 24 mars 2012 19:53

Okejj! Här kommer alla svaren!


1. Det beror på hur du vill att den ska se ut...men jag gjorde min på PiZap.com, men du kan också göra dem på Picnik.com och på Pixlr.com.

2. Eeeh...Jag vet faktiskt inte! Men jag tror att Elli vet...(Hennes frågor kommer där nere)

1. Eeeeh...Hmm..jag tror att det snart blir en månad...men jag tror bara det!

2. Tack för påminnelsen, men jag visste det redan! O.-

1. Menar du Msp, för då kan jag tipsa om min serie! Den heter °På Alla Sätt° och så tycker jag att din serie, |Agent K| är ganska bra!   

2. Eeeh, jag vet inte.. för jag har ju bara haft den i en månad! Men den här månaden så har 89 kollat! Stolt*

3. Jag har ju gjort några (ganska ånga) headers så att jag skulle kunna ha några när dem skulle stänga.. Men jag tror att jag kommer att använda PiZap.com.

4. Har ganska många, men jag gillar att sporta (innebandy och fotboll) och att vara med mina kompisar.. Det är iaf det jag gillar bäst!

5. Kanske det kanske! O.o Vet inte om jag får... Men jag kan ju alltid fråga! -.o Men om jag får så skulla jag kunna det!


Tack för alla frågor och hoppas att ni blev nöjda med svaren!


 

Av Wojjsan DeDu! - 24 mars 2012 17:38

Hejj!

Hehe, jag har fått lite presenter!

Jag fick dem för att jag hjälpte honom att göra en header...


Men jag vill bara säga att jag svarar på frågorna ikväll istället... Men om ni hade några frågor som ni inte har skickat än, så kan ni skicka det så fort som möjligt, men om jag inte hinner svara på dem ikväll så tar jag dem imorgon!!


Glöm inte bort att jag gör gratis headers!


   

Av Wojjsan DeDu! - 24 mars 2012 13:17

Jag hade lite tråkigt så jag började att "prata med datorn 2"


Haha! Jag ringade in det roligaste!

Hoppas att ni fattar!  


    

Av Wojjsan DeDu! - 24 mars 2012 09:14

Hejsan!

Nu ska jag börja med gratis header!

Allt du behöver skriva till mig (på e-mail eller kommentera)

1. Ditt namn och bloggnamn

2. Bloggens URL (hela namnet!)

3. Din e-mail (för att jag ska kunna skicka den till dig)

4. Önskemål och bilder! Dem kan ni skicka till Wojjsan@hotmail.com.

5. Vad bloggen handlar om, tex. om det är en MSP-bloggsom min eller om det är en om sitt IRL liv.


Viktigt att veta!


Du kan bara beställa en header varje månad!

Och bara 6 headers för varje person!


Hoppas att ni fattar!  


   



Av Wojjsan DeDu! - 22 mars 2012 17:55

Heyy!

Usch vad jag hatar när man inte kommer på något att skriva!   

Det är ju så himla dryygt! Man sitter bara och skriver massa skit! Asså seriöst, vad ska jag skriva om??

Eeeh...hmm..assååååå!

Juste! Jag kan ju alltid påminna om min frågestund!!

Skriiv massa frågor nuuu!

Så...nu vet jag inte vad jag ska skriva om..så hejjdåå!


   

Chrome Pointer

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Sven Utan T!

 

Header??

 

VECKANS BLOGG

 

Yeay!

Skriv något!

Kalender

Omröstning

Vilken header tycker du att jag ska ha nästa gång jag byter??
 1:an
 2:an
 3:an
 4:an
 5:an
 6:an
 Ingen!

Vad är klockan??

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

GriseKnorra!

RSS

Veckans Blogg:

 


Ovido - Quiz & Flashcards