wojjsan

Alla inlägg under juni 2012

Av Wojjsan DeDu! - 30 juni 2012 00:54

glömde helt bort att jag skulle blogga här :)

me ni får ett snabbt inlägg nu (:


 


så ser jag ut idag ;)

hinner inte redigera ♥

(pratbubblan stämmer ♥)


skriver imorgon

//Lexxöö


Av Wojjsan DeDu! - 28 juni 2012 18:23

Jag ska gästblogga här i EN HEL VECKA medans Wojjsi e i spanien ♥♥


skriver bara ett litet snabbt inlägg ;)

har också en blogg som ni kan hitta *HÄR*

aja

seeya //Lexxöö

Av Wojjsan DeDu! - 27 juni 2012 17:49

Hejsan! :)

Förlåt att jag inte gar bloggat någonting! Men jag hinner inte med det nu, för jag är med kompisar och gör sånna saker..:s Och så ska jag till Spanien nu på Fredag så då kan jag inte heller blogga (Ska va där en vecka).

Men nu till det viktiga! :)

 


Och så ska jag efterlysa en präst!! Så om ni vill vara präst så är det bara att skriva till mig på msp! :)


//Wojjsan:)

Av Wojjsan DeDu! - 15 juni 2012 20:57

Så ser den ut, men du får ju tänka att den e transparant(Stavning?) så då skulle det inte vara vitt bakom!!  

Av Wojjsan DeDu! - 14 juni 2012 11:40

Heii!!♥♥

Nu Är det äntligen

Men det börjar inte så bra, för jag har fått ont i halsen.. ;( Men jag hoppas det blir bättre!


 

Av Wojjsan DeDu! - 10 juni 2012 14:31

Hejsan! 

Här kommer svaren på frågorna, men det var bara från två personer! ;[ Nästa gång jag har frågestund så vill jag ha mer frågor!


 

Eeeh.. Katt tror jag, men det är nog bara för att jag har en.. :)



1. Ojdå, det hade jag faktiskt helt glömt bort! xD Knäpp jah e! Men jag kan säga att det nog blir om några dagar.. :]

2. Eeeh.. Jag vet nog inte.. Eller juste! Jag ska ju till Spanien, Barcelona!! 

3. Näe, jag tål faktiskt inte det, för det e typ gluten eller nått.. :[

4. Hhm, det beror på vad du menat me träfftat? Men jag har iaf sett Chris Medina, Eric Saade, Thomas Di Leva (Stavning?), m.fl

5. Näe, eller inte som "jag" har fått, men min kompis träffade Eric (Erik?) Grönvall, och du fick jag en autograf som hon hade fått av han.

6. Jag lyssnar inte så mycket på de, men jag tror Drick Den..

Av Wojjsan DeDu! - 7 juni 2012 13:00

Japp, Nu börjar det! OCH NU FÖRVÄNTAR JAG MIG ATT FÅ SUPER (Opps.. Hade visst inne shift, tror det heter så ^^) många frågor! Iaf fler än förra gången!

Deadline: Söndag (10:e Juni)

 

Av Wojjsan DeDu! - 7 juni 2012 10:00

Hehe, såg dom hära bilderna på Hofh's blogg, men dom e ju så himla roliga!!

       

Ni kanske inte tycker att dom va kul, men det tycker jag! :]

 

Chrome Pointer

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Sven Utan T!

 

Header??

 

VECKANS BLOGG

 

Yeay!

Skriv något!

Kalender

Omröstning

Vilken header tycker du att jag ska ha nästa gång jag byter??
 1:an
 2:an
 3:an
 4:an
 5:an
 6:an
 Ingen!

Vad är klockan??

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

GriseKnorra!

RSS

Veckans Blogg:

 


Ovido - Quiz & Flashcards