wojjsan

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Wojjsan DeDu! - 1 april 2012 09:48

Det här blir ju min första så det kan bli så att ni inte kan se det!

Men här kommer det!

Såå, kunde ni se det?? Men om ni kunde det så är det egentligen från en annan blogg.. men jag tycker iaf att det är ganska kul! Hon har fler videos också, men det här är det roligaste (tycker jag)


 

Av Wojjsan DeDu! - 1 april 2012 09:44

Okeyy, här kommer den:

Tycker själv att den blev ganska bra! men vad tycker du?? Men det får du kommentera!

Ps. Videon kommer i nästa inlägg! jag loovar!    

Av Wojjsan DeDu! - 1 april 2012 09:06

Hejj!

Nu vet jag vart alla äggen är! Och eftersom jag är så snäll, så ska jag visa er vart dem är! Fast det är lite dåligt... för dem kostar sc, men bara 50. Men här kommer en instruktion:

1. Du går in på "Saker" på "Shopping", sen på "Mat"



    

2. Du går in på "Trädgård" Och bläddrar lite där, sen hittar du den.

3. Sen går du in på "Fordon" och bläddrar där.

4. Gå sedan in på "Instrument".

 

                       5. Gå sedan tillbaka och tryck på "Husdjur".             6. Sen går du in på  "Zoo"            

6. Sen hittar du den där!


Det var alla! Hoppas att ni fattar!  


Ps: Om du inte förstår så kostar det en auto för en enklare instruktion! Annars kan du bara tacka mig för att jag är så snäll och berättar det här! Ds.                                  

Chrome Pointer

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Sven Utan T!

 

Header??

 

VECKANS BLOGG

 

Yeay!

Skriv något!

Kalender

Omröstning

Vilken header tycker du att jag ska ha nästa gång jag byter??
 1:an
 2:an
 3:an
 4:an
 5:an
 6:an
 Ingen!

Vad är klockan??

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

GriseKnorra!

RSS

Veckans Blogg:

 


Ovido - Quiz & Flashcards