wojjsan

Alla inlägg under juli 2012

Av Wojjsan DeDu! - 29 juli 2012 10:53

Hahah, känner att msp börjar att bli lite konstigt, plötsligt hade jag en kille??  


 

Och han hade ju en annan tjej!!??

Men aja, det va det! Hejdååå!!!

Av Wojjsan DeDu! - 28 juli 2012 09:49

Hejsan!:)

Eftersom jag inte har match förräns klockan tre, så tänkte jag att jag kan göra det!


Men lute senare kommer det nog ett till inlägg!:)



Ps. Glöm inte bort tävlingen!! Ds.

Av Wojjsan DeDu! - 26 juli 2012 17:13

Hoojjaaa!!♥

Eftersom jag inte kommer att blogga nu så har jag fixat en tävling! Så att ni kan klura lite istället för att läsa mina inlägg, om ni förstår vad jag menar..:)


 

(Ni behöver inte digga att jag är bäst på att klippa ut gubbar..;P) Okej, tävlingen går ut på att gissa till vilka olika teman jag har gjort look'arna! Om ni inte förstår får ni kommentera!


Priser (Till dom med blogg!)

1:a pris: En Header Och En Länkning (Där Nere I Sidomenyn!) Och Får Vara Där En Vecka! :)

2:a Pris: En Header!!!:)))

3:e pris: En länkning, inte i sidomeny'n!:)()()()()))))))


Priser (Till dom med bara MSP!)

1:a Pris: En present från min garderob.. Och två auto..<33

2:a Pris: En present från min garderob (en liite mindre..:))

3:e Pris: Fem autos!! o.o Kanske sex..:P


Sluut!!


Ojj!! Deadline: När jag säger till! Men typ på måndag...ö.ö

 

 


Av Wojjsan DeDu! - 25 juli 2012 21:18

Hajsan!! ¨¨¨¨¨¨¨¨

''ij'huifefweFeF''fDföefpåjprifgjro432 rfk hdöeufcwifprw3pgifrq3hdcfgi

Ojj!! Nääää!! Gör aldrig sådär! Jag råkade precis lägga in den här sidan på favoriter i kategorin "Moped/Motorcykel-delar", med namnet eifÄ34!! Så jag varnar er!! cx Men nu till det viktiga som jag hade tänkt att berätta; imorgon ska jag på fotbolls cup, så jag kommer inte kunna blogga något under helgen.. Skulle hälst vilja ha en gästbloggare, men det kanske inte är lönt, men skriv till mig här på bloggen eller på msp om du vill! :)

Men jag tänke bara säga det snabbt så att ni visste..;)


 

var bara tvungen att visa den (det är en trollslända..:))

 

Av Wojjsan DeDu! - 21 juli 2012 17:01

Seriöst?? Jag som hade fixat ett jätte lång inlägg till er! Med massa bilder och sånt!! Och sen är jag så pruttig sp att jag glömmer att producera inlägget eller vad det nu heter!!!;(( pruttbajskorvar!! D:
Men ni kanske får ett inlägg till idag!!:)

Av Wojjsan DeDu! - 19 juli 2012 16:29

Hejsan! Ja, dom ni kanske har märkt då går det inte så bra att blogga! Men jag är i stugan just nu, har precis laddat ner appen..c: men jag bloggar så mycket jag kan! Men jag har tänkt att när jag kommer hem så ska jag blogga supet mycket så att jag får lite fler läsare, sen så ska jag göra en frågestund! :) men jag bloggar som sagt så mycket jag kan..;) kommer att bli mer peppad till att blogga om jag får lite kommentarer!:)
Puss!

Av Wojjsan DeDu! - 8 juli 2012 12:34

Nu ska jag ändra lite här så att det blir lite lättare att beställa en design!

1. Du börjar med att skriva till mig på msp vad du vill ha, så svarar jag tex. - okej, du är tre:a i kön..:)

2. När du har fått svar av mig så ska du göra en artbook, som ska se ut såhär;
 

(Kom ihåg att bakgrunden måste vara enfärgad och någon annan färg än vad gubben har på dig, tex. hår, kläder, m.m Och hela gubben måste synas!)

3. Döp artbooken så här;

 

4. Skriv till mig på msp att du har gjort en artbook.

5. Jag kommer att skriva några frågor, tex. - Vad heter bloggen? - Vilka färger vill du ha? och lite sånt.

6. Ge mig dina inloggnings uppgifter till bloggplatsen.se.

7. Nu är det bara att vänta till jag säger att det är klart!! :)


Såja, nu hoppas jag att ni fattar mera, det som ingår i det här är en header, en bakgrund, och en muspekare! Det kostar en present från önsken! Men om man vill ha tex, bara en muspekare kommer vi överräns om vad preset blir tillsammans! :)

 

 

Av Wojjsan DeDu! - 7 juli 2012 11:52

Nä, nu ni! Nu kommer ni att bli glada! Jag har tänkt att ta tag med det här med bloggningen! Ska ska iaf försöka..;) För nu är det inte lika mycket saker jag behöver göra! 8D Men först ska jag bara berätta en rolig sak; Jag ska gifta mig med Sven utan T!!   

Haha, känner mig så lyckad! Jag skrev Sven utan P!! c: Men hoppas att det blir lite mer lyckat än på dopet.. Heheh..

Men jag har nog tänkt att lägga upp lite bilder från Spanien.. (Inte någon där jag är med!) Så ni får väl se! x3 Men nu ska jag iaf gå och äta frukost, vet liite sent, men jag sov nästan ingenting på flyget och vi åkte typ 6 på morgonen (natten?).. Men när vi kom hem la jag mig i soffan och sov en och en halv timma..x) Sen åt vi en jättegod middag! Det va grillat..:) Så därför sov jag ganska länge..:s 

Men det kommer nog gågot till inlägg idag..:)

 

Chrome Pointer

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Sven Utan T!

 

Header??

 

VECKANS BLOGG

 

Yeay!

Skriv något!

Kalender

Omröstning

Vilken header tycker du att jag ska ha nästa gång jag byter??
 1:an
 2:an
 3:an
 4:an
 5:an
 6:an
 Ingen!

Vad är klockan??

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

GriseKnorra!

RSS

Veckans Blogg:

 


Ovido - Quiz & Flashcards