wojjsan

Alla inlägg den 9 mars 2012

Msp

Av Wojjsan DeDu! - 9 mars 2012 23:02

Heej!

Jag har tänkt på att jag inte har skrivit någonting alls om msp och det är ju ändå en msp blogg... Aja, ska försöka bättra mig! Men jag har bara ett problem...för man brukar ju ha bilder av msp, men jag vet inte hur jag ska typ ta kort...  Tacksam för tips!


// Wojjsan -.-'  

Av Wojjsan DeDu! - 9 mars 2012 21:08

Hehe, skäns lite tråkigt att skriva när nästan ingen läser ändå...Men, men sånt e livet! 

Vet ialla fall några enstaka som läser...  

Men nu över till det som står i rubriken! 

Jag ska se på film!!   Vet inte vad den heter...den ända informationen jag fått e att den hanlar om något virus elr något sånt. Desutom så var jag på bio och såg på "Journey 2 the  mysterious island". Den var bättre än vad jag trodde, riktigt spännande faktiskt!  Så den kan jag rekommendera! 


// Wojjsan -.-'    

Av Wojjsan DeDu! - 9 mars 2012 18:53

Jaa, som ni ser har jag fixat lite med bloggen! Har gjort en ny header helt själv! Ganska snygg tkr jag iaf...  men ni får gärna komenter om vad ni tkr!


// Wojjsan -.-'

Av Wojjsan DeDu! - 9 mars 2012 17:44

Kom på att jag kanske borde ha sagt vad jag heter på msp... jag heter Wilmis 00!

// Wojjsan -.-'

Av Wojjsan DeDu! - 9 mars 2012 17:39

Det här blir mitt första inlägg!  Jag kommer att skriva om MovieStarPlanet (msp) och lite annat...jag hoppas att ni kommer att gilla den! 

// Wojjsan -.-'  

Chrome Pointer

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Sven Utan T!

 

Header??

 

VECKANS BLOGG

 

Yeay!

Skriv något!

Kalender

Omröstning

Vilken header tycker du att jag ska ha nästa gång jag byter??
 1:an
 2:an
 3:an
 4:an
 5:an
 6:an
 Ingen!

Vad är klockan??

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

GriseKnorra!

RSS

Veckans Blogg:

 


Ovido - Quiz & Flashcards