wojjsan

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Wojjsan DeDu! - 11 mars 2012 18:56

Tjabba! 

Jaa, som rubriken lyder så sitter jag och ritar...både min msp-gubbe och lite annat. Bara så att ni vet så ska jag inte ha med den i teckningstävlingen! 

Men jag ska bara berätta lite om min serie som jag har gjort, men bara första delen är klar...jag väntar på att bli vän med en som ska vara med i filmen. Men nästa del kommer snart...


Filmen handlar om två flickor är lite galna gör spännande saker varje dag!

Filmen är en komedi/Thriller, men inte direkt läskig...





Och så skulle jag vilja visa upp Mikaela2255 som gav mig ett hår och en tröja (kan visa upp dem sen) Så himla snäll du är Mikaela2255!   Best Ever!

Mikaela2255


            























Av Wojjsan DeDu! - 11 mars 2012 16:25

Hejsan!

Jag är med i Garden-tävlingen och skulle behöva lite röster! Det är ju BARA som sagt tre stycken som har äns har "Love it" på den! Skulle värkligen behöva lite hjälp!  




Snäälla!


    

Av Wojjsan DeDu! - 11 mars 2012 16:12

Jaaah!

Nu äntligen så kommer jag att kunna skriva om msp!

Jippie!


Så här ser jag ut just nu:

 

Hehe, kolla helst inte på min bonnie...vet att den e sjuk!  Men jag årkar ju inte mata den! Det kostar ju bara massa sc och så har jag ju tre stycken!

Men nu vet ni ialla fall att jag kommer att kunna skriva mer om msp eftersom jag kan ta "kort" nu...

Juste! Kom ihåg att skriva frågor!    


   

Av Wojjsan DeDu! - 11 mars 2012 13:15

Hejsan!

Jag har ju fortfarande inte fått reda på hur man tar kort...eller jag har fått en liten instruktion av Lina_10(Elli), men det funkde inte! Men jag kanske gjorde fel...  Men men, jag får väl försöka lite till... 


 

Chrome Pointer

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Sven Utan T!

 

Header??

 

VECKANS BLOGG

 

Yeay!

Skriv något!

Kalender

Omröstning

Vilken header tycker du att jag ska ha nästa gång jag byter??
 1:an
 2:an
 3:an
 4:an
 5:an
 6:an
 Ingen!

Vad är klockan??

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

GriseKnorra!

RSS

Veckans Blogg:

 


Ovido - Quiz & Flashcards