wojjsan

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Wojjsan DeDu! - 13 mars 2012 16:19

Hejsan!

Nu ska jag visa upp vem som är dagens moviestar!    

Hehe, vill att set ska bli lite spännande! Så här kommer dem tre nominerade!

  

  Smillerina                        Mikaela2255                          och Lina_10


Alltså, någon av dem där blir det!  

Och den som blir Dagens/veckans Moviestar ääääär:






Liiiina_10! Hon vinner för att hon hjälpte mig hur man tar kort! cmd+shift+4! Hehe, Tack för hjälpen! Utan dig så hade jag inte kunnat ha en blogg!   


      





Av Wojjsan DeDu! - 13 mars 2012 14:54

Hejsan!

Här kommer alla svar på frågorna!


Elli's frågor:

        

1. Jag läser många bloggar, bland annat din...så jag ville också göra en!

2. Eeeh...dig tror jag! ^^

3. Det började med att jag skulle göra ett ID på ett spel och då kom jag inte på något namn (för nästan alla var upptagna) så då blev det de namnet, Wojjsan

4. Hehe, jag har fått ganska många av den frågan och det roliga är att jag inte vet varför! Det är väl kul! ^^


Nu frågorna från Smillerina:


1. Chips! Inte så mycket för popcorn...

2. Kaaatt!

3. Självklart sommar! 

4. Natt, näe Hehe, där blev du lurad! Varför skulle jag ta natt? Man kan ju ändå inte göra något på natten! DAAAG!

5. Datoor!

6. Öööh..Hhm..jag tror nog fotboll, eller kanske jag tar innebandy? Näe, det blir fotboll!

7. Eeeh...Öööh...Eeeh...Ööoh...Asså om man får så väljer jag båda..?!


Tack för frågorna! Hoppas att jag får några nästa gång också!  


   

Chrome Pointer

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Sven Utan T!

 

Header??

 

VECKANS BLOGG

 

Yeay!

Skriv något!

Kalender

Omröstning

Vilken header tycker du att jag ska ha nästa gång jag byter??
 1:an
 2:an
 3:an
 4:an
 5:an
 6:an
 Ingen!

Vad är klockan??

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

GriseKnorra!

RSS

Veckans Blogg:

 


Ovido - Quiz & Flashcards