wojjsan

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Wojjsan DeDu! - 10 mars 2012 19:06

Heejsan!

Dags för mello och löördags myys!

Ville också påminna om min "frågestund", jag har bara fått frågor av en person! Fast det var ganska många frågor...Tack Elli! 

Och så skulle jag vilja misa upp liite godis...Vill att ni ska bli lite avis... 

Hehe! På tala om godis, jag vet varför godiset är så gott! Det heter ju ändå GODis! 


   


   

Av Wojjsan DeDu! - 10 mars 2012 17:31

Heej!  

Jag ville bara visa er några bra bloggar!


http://maybecrazy.bloggplatsen.se

http://mustachen.bloggplatsen.se

http://hofh.se


eeh, jag kommer inte på några fler nu...


   

Av Wojjsan DeDu! - 10 mars 2012 17:05

Glömde visst...


Deadline: 13:e Mars 


Snälla! Några fler frågor kan jag väl få??  


 



















Av Wojjsan DeDu! - 10 mars 2012 09:40

Hehe, jag ville bara visa upp min fina "Frågestunds-bild"! Och bara så att ni vet ska det vara frågetecken där alla å´n ska vara!

 

Ojdå, den blev ganska STOR!   Men nästa gång tar jag den i miniatyr...det blir nog bättre! 


    

Av Wojjsan DeDu! - 10 mars 2012 09:15

Hejsan!

Som ni ser så har jag gjort en skylt där nere! Vill bara säga att det kommer att vara lite nya saker då och då och så kommer jag att ändra saker och jaa. Det var nog allt...


 

Av Wojjsan DeDu! - 10 mars 2012 08:49

Hejsan och god morgon på er!

Äntligen Löördag! Fast det känns som en vanlig dag nu när det är lov...Aja, jag tänkte göra en "Frågestund" men eftersom jag nästan inte har några läsare kanske det inte blir av. Men ni kan ju hoppas! Ni får gärna komentera så jag vet ungefär hur många som läser (jag vet att man kan kolla på statistik...) 


// Wojjsan -.-'

Chrome Pointer

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Sven Utan T!

 

Header??

 

VECKANS BLOGG

 

Yeay!

Skriv något!

Kalender

Omröstning

Vilken header tycker du att jag ska ha nästa gång jag byter??
 1:an
 2:an
 3:an
 4:an
 5:an
 6:an
 Ingen!

Vad är klockan??

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

GriseKnorra!

RSS

Veckans Blogg:

 


Ovido - Quiz & Flashcards