wojjsan

Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

Svar på frågorna!

Av Wojjsan DeDu! - 24 mars 2012 19:53

Okejj! Här kommer alla svaren!


1. Det beror på hur du vill att den ska se ut...men jag gjorde min på PiZap.com, men du kan också göra dem på Picnik.com och på Pixlr.com.

2. Eeeh...Jag vet faktiskt inte! Men jag tror att Elli vet...(Hennes frågor kommer där nere)

1. Eeeeh...Hmm..jag tror att det snart blir en månad...men jag tror bara det!

2. Tack för påminnelsen, men jag visste det redan! O.-

1. Menar du Msp, för då kan jag tipsa om min serie! Den heter °På Alla Sätt° och så tycker jag att din serie, |Agent K| är ganska bra!   

2. Eeeh, jag vet inte.. för jag har ju bara haft den i en månad! Men den här månaden så har 89 kollat! Stolt*

3. Jag har ju gjort några (ganska ånga) headers så att jag skulle kunna ha några när dem skulle stänga.. Men jag tror att jag kommer att använda PiZap.com.

4. Har ganska många, men jag gillar att sporta (innebandy och fotboll) och att vara med mina kompisar.. Det är iaf det jag gillar bäst!

5. Kanske det kanske! O.o Vet inte om jag får... Men jag kan ju alltid fråga! -.o Men om jag får så skulla jag kunna det!


Tack för alla frågor och hoppas att ni blev nöjda med svaren!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wojjsan DeDu! - 16 september 2012 16:38

Jag förstår inte varför jag har upptill 7 besökare om dagen, när jag inte äns bloggar! :) Ni är så snälla, men det behövs ju inte!;** Men när jag kommer med min irl-blogg så kan jag ju skriva det på msp också så ni inte missar det:)   ...

Av Wojjsan DeDu! - 10 september 2012 16:14


  Rolig va?? 8DD

c:

Av Wojjsan DeDu! - 24 augusti 2012 18:34

        Till er! /Wojjsan

Av Wojjsan DeDu! - 20 augusti 2012 11:22


Hej! Tycker det är jättesorligt att Wojjsan ska sluta på både msp och bloggen! Själv tycker jag hon ska fortsätta fast det inte blir så mycket.. Jag ska ju också börja med betyg i skolan ju, fast vi slapp i 6:an så det kom nu till 7:an. Kommer jag ...

Av Wojjsan DeDu! - 19 augusti 2012 13:22

Det här blir förmodligen det sista inlägget på den här bloggen.. Om inte Elli skriver något då.. Därför ska jag passa på att skriva ett ganska långt inlägg! :) Men jag börjar med dom goda nyheterna: Jag kommer att skaffa en irl-blogg om jag får! :) ...

Chrome Pointer

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Sven Utan T!

 

Header??

 

VECKANS BLOGG

 

Yeay!

Skriv något!

Kalender

Omröstning

Vilken header tycker du att jag ska ha nästa gång jag byter??
 1:an
 2:an
 3:an
 4:an
 5:an
 6:an
 Ingen!

Vad är klockan??

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

GriseKnorra!

RSS

Veckans Blogg:

 


Ovido - Quiz & Flashcards